Stroški dostave
Stroški dostave blaga znašajo 3,50 EUR. V kolikor je vrednost nakupa blaga večja od 50,00 EUR, je dostava brezplačna.
Pred potrditvijo nakupa bo Ponudnik kupca obvestil o stroških dostave za izbrane izdelke in o minimalnem znesku nakupa, ki je potreben za pridobitev brezplačne dostave.
Podatki o stroških dostave se samodejno prikažejo na spletni strani. Aplikacija bo ob izbiri posameznega izdelka, ki ga ponuja spletna trgovina, prikazala ceno izdelka in stroške dostave.
Rok dostave izdelka
Na naslov, ki ga je navedel kupec, bo Ponudnik dostavil izdelke v roku, ki je naveden v sami spletni trgovini, v kolikor pogoji poslovanja ne določajo drugače, in lahko traja do 48 ur, šteto od koledarskega dne po datumu odobritve in plačilu naročila. Kupec mora izdelke ob dostavi sprejeti in ob tem preveriti, ali so v skladu z naročilom.
Ponudnik bo odposlal pošiljko v roku 10 delovnih dni od potrditve naročila oziroma od prejetega plačila v kolikor se naročnik odloči za plačilo po predračunu. Dobavni rok izdelkov po naročilu velja na podlagi dogovora med ponudnikom in naročnikom. V primeru težav ponudnika s pravočasno oddajo pošiljke, je ponudnik o tem dolžan obvestiti naročnika in se z njim dogovoriti za podaljšanje roka dostave, zamenjavo izdelka ali prekinitvi naročila.
Izdelki, ki so na zalogi po potrditvi naročila, odpošljemo v roku 48 ur. Vsa naročila prejeta izven delovnih dni (vikend, prazniki), odpošljemo v roku 48 ur od prvega delovnega dne.
Ob naročilu večjega števila izdelkov vam bomo v primeru različnih dobavnih rokov (več kot 10 dni) dostavo izvedli deljeno. O tem vas bomo preko elektronske pošte tudi obvestili.
V primeru, da bi prišlo pri dostavi do zamud, vas bomo o tem preko elektronske pošte obvestili.
Dostavo plačil po povzetju izvaja Pošta Slovenije. Pošta Slovenije zagotavlja dostavo po vsej Sloveniji v roku najkasneje 3 (treh) delovnih dneh od potrditve oddane pošiljke, odvisno od kraja vaše pošte. Če menite, da vaše naročilo zamuja z dostavo, nas o tem takoj obvestite na info.myotis@gmail.com ali nas pokličite na +386 41 611 786 in za vas se bomo potrudili, da boste v najkrajšem možnem času prejeli naročeno blago.
Dostavo naročenih izdelkov plačanih po predračunu izvaja kurirska služba GLS. Če vas ob dostavi ni na naslovu, navedenem pri potrditvi naročila, bo podjetje GLS Slovenija na istem naslovu pustilo obvestilo o prispelem paketu. Obvestilo bo vsebovalo številko paketa in telefonsko številko podjetja GLS Slovenija. V roku štirih dni se morate s podjetjem GLS dogovoriti o novem datumu dostave. Če tega ne storite, bo GLS Slovenija poizkusil peti delovni dan ponovno dostaviti paket. V kolikor paketa ni možno ponovno vročiti, se paket brez obvestila vrne pošiljatelju. V kolikor vas ni mogoče najti na naslovu za dostavo in vam ni mogoče pustiti obvestila o prispelem paketu (na primer, če je stavba oziroma vhod za dostavo zaklenjen), potem bo GLS Slovenija paket ponovno poskušala dostaviti naslednji delovni dan. Če je tudi drugi poizkus dostave neuspešen, bo GLS Slovenija brez obvestila vrnila paket pošiljatelju.